Na podstawie Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 26 kwietnia 2018 r. w sprawie świadectw, dyplomów państwowych i innych druków szkolnych (Dz.U. z 2018 r., poz. 939) informujemy, że:
Uczeń przyjęty do szkoły otrzymuje legitymację szkolną – bezpłatnie.
W przypadku utraty oryginału legitymacji uczeń może wystąpić do szkoły, która go wydała, z wnioskiem o wydanie duplikatu.
Za wydanie duplikatu pobiera się opłatę w wysokości równej kwocie opłaty skarbowej - aktualnie 9 zł. Opłatę wnosi się na rachunek bankowy wskazany przez dyrektora szkoły. Opłaty należy dokonać przelewem na poczcie lub z konta, gotówki nie przyjmujemy:
BANK ŚLĄSKI KATOWICE
ODDZIAŁ WODZISŁAW ŚL. – 30 1050 1344 1000 0090 3307 0724
Kwota: 9 zł
Tytułem: wydanie duplikatu legitymacji